«Болашақ бірінші сынып оқушылары мектепте»

Ашық есік күні

Мақсаты: балабақша тәрбиеленушілерін мектеп өмірімен таныстыру, мектепке бейімделу үдерісін жеңілдету, білім алуға деген қызығушылығын арттыру.

Ашық есік күні барысы:

  • Қарсы алу сәті
  • Мектеп фойесінде 1-сынып оқушылары мен мұғалімдер  әуенмен қарсы алады.
  • «Амандасу» тренингін ұйымдастыру
  • Балаларға мектеп логотипі бар төлқұжат (белгіше) немесе шар тарату.
  • Мектеппен таныстыру экскурсиясы

Балаларды топпен бөліп:

  • Мәжіліс залында қарсы алу

1 сынып білім алушыларының әзірлеген музыкалық номерлері

  • 1-сынып кабинеттерін көру
  • Асхана, спортзал, кітапхана, информатика бөлмесі, медициналық кабинетпен таныстыру
  • Әр нүктеде қысқа қызықты таныстырылым (мысалы: кітапханада-кітап ертегісі, спортзалында-шағын жарыс).
  • «Ертегілер елінде» / кітапханаға саяхат/

Құрметті қатысушылар мен қонақтар!

Бүгін біз сіздерді сиқыр мен қиялға, жақсылық пен мейірімге толы ғажайып әлемге-«Ертегілер елінде» атты библиографиялық көрмеге шақырамыз!

Ендеше, ертегі әлемінің есігін бірге ашып,балалық шақтың сиқырлы сәттерін бірге сезінейік!

Мақсаты: Балалардың кітапқа деген қызығушылығын арттыру, қиялын дамыту, ертегі арқылы ізгілікке, адалдыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

 

  • Бір күн оқушы боламын” интерактив сабағы
  • 1-сынып мұғалімі «Мен мектепте оқимын» атты шағын сабақ өткізеді (әріптермен, сандармен ойын, сурет салу, бейнежазба қарау).
  • Мысалы:

 Әдебиеттік оқу-“Әріптер әлеміне саяхат”

 Математика-“Сандар патшалығында”

 Дамытушылық ойын-“Кім жылдам ойлайды?”

  • Ойын-сауық бөлімі
  • “Мектепке саяхат” атты квест-ойын (тапсырмалар орындап, жұлдызша жинау)
  • Қимылды ойындар: “Достар эстафетасы»
  • «Көңілді психология еліне саяхат» Балалардың мектепке деген қызығушылығын, сенімін арттыру;
  • Мектеп психологының рөлін түсіндіру (ол-дос, көмекші, қолдаушы екенін көрсету);
  • Мектепке бейімделу үрдісін жеңілдету, эмоциялық тұрақтылықты қалыптастыру.

Қарсы алу және танысу бөлімі

  • Психолог жылы қарсы алып, өзін таныстырады.
  • Балалармен шеңбер жасап тұрып, «Менің көңіл-күйім қандай?» ойынын ойнайды (мысалы, түрлі көңіл-күй бейнеленген смайликтерден өзіне ұнағанын таңдау).

 Мақсаты: Балалардың эмоционалдық жағдайын бақылау және ашық қарым-қатынас орнату.

Психология кабинетімен таныстыру

  • Психолог балаларға бөлменің әр бұрышын көрсетеді:
  • «Көңіл-күй бұрышы»-түрлі көңіл-күй суреттері мен айна;
  • «Демалыс аймағы»-жұмсақ ойыншықтар, құм немесе сенсорлық материалдар;
  • «Сиқырлы қорап»-түрлі карточкалар мен тапсырмалар салынған қорап.

 

 Мақсаты: Балалар психология кабинетін жылы, сенімді, жайлы орын ретінде қабылдасын.

Ойын бөлімі:

  • «Көңіл-күйді боя»-әр балаға түрлі түстер беріліп, өз көңіл-күйін сурет арқылы бейнелейді.
  • «Кімнің күлкісі ең әдемі?»-балалар айнаға қарап, өз күлкісін көреді.
  • «Жақсы сөз-жанға қуат»-психолог балаларға жылы сөз айтып, олардың да жақсы сөз айтуын сұрайды.
  • «Достық ағашы»-қағаз ағашқа әр бала өз есімін және достарына арналған тілек жазады.

Қорытынды сәт

  • Мектеп директорының не бастауыш сынып әдістемелік бірлестік жетекшісінің құттықтау сөзі
  • Балабақша тәрбиеленушілеріне “Болашақ оқушы” дипломдары мен тәтті сыйлықтар табыстау
  • Естелік фото сәті.

 

 Мақсаты: Балалар психология кабинетін жылы, сенімді, жайлы орын ретінде қабылдасын.

Ойын бөлімі:

  • «Көңіл-күйді боя»-әр балаға түрлі түстер беріліп, өз көңіл-күйін сурет арқылы бейнелейді.
  • «Кімнің күлкісі ең әдемі?»-балалар айнаға қарап, өз күлкісін көреді.
  • «Жақсы сөз-жанға қуат»-психолог балаларға жылы сөз айтып, олардың да жақсы сөз айтуын сұрайды.
  • «Достық ағашы»-қағаз ағашқа әр бала өз есімін және достарына арналған тілек жазады.

Қорытынды сәт

  • Мектеп директорының не бастауыш сынып әдістемелік бірлестік жетекшісінің құттықтау сөзі
  • Балабақша тәрбиеленушілеріне “Болашақ оқушы” дипломдары мен тәтті сыйлықтар табыстау
  • Естелік фото сәті.