|
р/с |
Іс -шаралар |
Мақсаты |
Жауаптылар |
Мерзімі |
Мониторинг |
Күтілетін нәтиже |
|
|
I |
Педагогикалық шеберлікті дамыту жұмыстары (ашық сабақ, сыныптан тыс жұмыстар, апталық) Тамыз айы |
||||||
|
1. 1 |
2024-2025 оқу жылындағы бірлестік жұмысына талдау жасау |
Бірлестік жұмысын қорытындылау |
Л.Баймуканова |
тамыз |
Хаттама |
Өткен жылдағы бірлестік жұмысына талдау жасалады |
|
|
2. |
2025-2026 оқу жылына арналған әдістемелік бірлестіктің жылдық жұмыс жоспарын құру, бекіту. |
Бірлестік жұмысының басты мақсаттарын анықтау |
Л. Баймуканова |
тамыз |
Хаттама |
Жаңа оқу жылына бірлестіктің басты бағыттары анықталады |
|
|
3. |
Мұғалімдердің өзекті мәселелері туралы пікірлесу. |
Өзекті мәселелерді анықтау |
Л. Баймуканова |
тамыз |
Хаттама |
Мұғалімдер заман талабына сай мәселелерді анықтайды |
|
|
4. |
Аттестациядан өтетін мұғалімдердің перспективалық жоспарын құру |
Аттестациядан өтетін мұғалімдердің тізімін анықтау |
Л. Баймуканова |
тамыз |
Тізім жасалады |
Мұалімдердің тізімі анықталды |
|
|
5. |
Ашық сабақтар кестесін құру |
Тәжірибе алмасу |
Л. Баймуканова |
тамыз |
Кестесі құрылады |
Бірлестік мүшелерінің сабаққа қатысу кестесі құрылады |
|
|
6. |
Қыркүйек айы |
|
|||||
|
7. |
5-қыркүйек Қазақстан халықтарының тілдер күні мерекесіне арналған апталық жоспар құру, жоспарға сәйкес шаралар өткізу. |
Тәжірибе алмасу |
Қазақ тілі, орыс тілі және ағылшын тілі мұғалімдері |
5-6.09 |
Хаттама Жинақ Ақпараттық презентация бейнероликтер |
Оқушылардың бойына үштілділікке деген қызығушылығы оянады |
|
|
8. |
-нөльдік бақылау срездеріналу, қорытындылау |
Оқушылардың жазба сауаттылығын анықтау |
Пән мұғалімдері |
қырүйек |
хаттама |
Оқушылардың жазба жұмыстарына талдау жұмсалады |
|
|
9. |
Дарынды оқушыларды анықтау, мәліметтер жинау, оқушыларға ұсынылатын жұмыстарды жинақтау. |
Дарынды оқушыларды анықтау |
Пән мұғалімдері |
Қыркүйек |
Тізім жасалады |
Дарынды балалардың тізімі анықталады |
|
|
10. |
Аттестациядан өтетін мұғалімдерді анықтау. |
Мұғалімдерді анықтау |
Л.Баймуканова |
Қыркүйек |
Тізім жасалады |
Аттестациядан өтетін мұғалімдердің тізімдері жасалады. |
|
|
11. |
“Менің кіші Отаным”Республикалық конкурсы |
Дарынды оқушыларды анықтау |
Тарих пәні мұғалімдері |
Қыркүйек |
мадақтама |
Жеңімпаздар марапатталады»» |
|
|
12. |
Республикалық Махамбет оқулары |
Оқушылардың қазақ әдебиеті пәніне деген қызығушылықтарын арттыру |
Қазақ тілі пәні мұғалімдері |
қыркүйек |
хаттама |
Оқушылардың қазақ әдебиеті пәніне деген қызығушылықтарын артады |
|
|
|
Қазан айы |
||||||
|
1. |
-нөльдік бақылау срездерінің қорытындысы : -І жартыжылдық бойынша бақылау срездерін алу; -ағымдағы жазба жұмыстарының кестесін құру. |
Оқушылардың жазба сауаттылығын анықтау |
Пән мұғалімдері |
қазан |
хаттама |
Оқушылардың жазба жұмыстарына талдау жұмсалады |
|
|
2. |
Мектепішілік пәндік олимпиада материалдарын дайындау |
Дарынды оқушыларды анықтау |
Бірлестік мүшелері |
қазан |
Тапсырмалар дайындалады |
Дарынды оқушылар анықталады |
|
|
3. |
«Зерде » зерттеу жобалары мен шығармашылық жұмыстары республикалық конкурсы (мектепішілік, қалалық кезең) |
Оқушылардың гуманитарлық пәндерге деген қызығушылықтары арттыру |
Бірлестік мүшелері |
қазан |
хаттама |
Оқушылардың гуманитарлық пәндерге деген қызығушылықтары артады |
|
|
4. |
Республикалық «Ақберен» конкурсы |
Оқушылардың қазақ әдебиеті пәніне деген қызығушылықтарын арттыру |
Қазақ тілі пәні мұғалімдері |
қазан |
хаттама |
Оқушылардың қазақ әдебиеті пәніне деген қызығушылықтарын артады |
|
|
5. |
Тоқсан соңындағы бақылау жұмыстары.(орыс тілі диктант, ағылшын тілі тест) |
Оқушылардың сауатын тексеру |
Пән мұғалімдері |
Қазан |
хаттама |
Оқушылардың жазба сауаттылығы тексеріліп қорытындыланады |
|
|
6. |
Тарих пәні мұғалімдері шеберханасын ұйымдастыру ( Д.М.Джолдасбаева) |
Тәжірибе алмасу |
Д.М.Джолдасбаева |
Қазан |
Жоспар құрылады |
Қала ұстаздарына тәжірибе тарату |
|
|
|
Қараша айы |
||||||
|
1. |
Гуманитарлық пәндер бірлестігінің отырысын өткізу |
Бірлестіктің І тоқсан жұмысы қорытындылау |
Бірлестік мүшелері |
қараша |
хаттама |
Бірлестіктің І тоқсан жұмысы қорытындыланады |
|
|
2. |
Гуманитарлық пәндер бірлестігінің ашық сабақтар мен кластан тыс іс-шаралардың жоспарына сәйкес іс-шаралар өткізу |
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Орыс тілінен оқушыларды Русский медвежонок сайысына қатысу |
Оқушылардың деңгейін көтеру |
Орыс тілі пәні мұғалімдері |
қараша |
сертификат |
Оқушылардың орыс тіліне деген қызығушылықтары артады |
|
|
4. |
“Шоқан-ғылым көпірі” облыстық семинар |
Тәжірибе алмасу |
Гуманитарлық пәндер мұғалімдері |
Қараша |
Жоспар құрылады |
Облыс ұстаздарына тәжірибе тарату |
|
|
5. |
Ағылшын тілі пәні ұстаздарына арналған пәндік олипиадаға қатысу |
Ұстаздардың деңгейін көтеру |
Ағылшын тілі пәні мұғалімдері |
қараша |
Мадақтама, сертификат |
Ұстаздардың деңгейі көтеріледі |
|
|
6. |
Тарих пәні ұстаздарына арналған пәндік олипиадаға қатысу |
Ұстаздардың деңгейін көтеру |
Тарих пәні мұғалімдері |
қараша |
Мадақтама, сертификат |
Ұстаздардың деңгейі көтеріледі |
|
|
7. |
Жалпы білім беретін орта мектеп оқушыларына арналған пәндік олимпиаданы өткізу (Мектепішілік кезеңі) 9-11 кл. |
Дарынды оқушыларды анықтау |
Бірлестік мүшелері |
қараша |
Хаттама, мадақтама |
Дарынды оқушылар анықталады |
|
|
8. |
Тіл пәндері бойынша жазба және бақылау жұмыстарына арналған дәптерлерді тексеру қорытындысы |
Оқушылардың дәптерлерінің жүргізілуін қадағалау |
Бірлестік жетекшілері |
қараша |
хаттама |
Дәптерлерін жүргізудегі қателіктер анықталады |
|
|
|
Желтоқсан айы |
||||||
|
1. |
Ағылшын тілінен British bulldog, Кенгуру лингвист интеллектуалдық сайыстарына қатысу |
Оқушылардың деңгейін көтеру |
Ағылшын тілі пәні мұғалімдері |
желтоқсан |
сертификат |
Оқушылардың ағылшын тіліне деген қызығушылықтары артады |
|
|
2. |
Әлеуметтік жобалар мен іс-шаралар арқылы құндылықтарды енгізуге сәйкес шаралар ұйымдастыру(балалар кітапханасы,ұшқыр ой алаңы.) |
Оқушылардың деңгейін көтеру |
Қазақ тілі пәні мұғалімдері |
Желтоқсан, ақпан |
Ақпараттық презентация бейнероликтер |
Оқушылардың оқуға деген қызығушылықтары артады |
|
|
3. 3 |
Қазақ тілі пәні ұстаздарына арналған пәндік олипиадаға қатысу |
Ұстаздардың деңгейін көтеру |
Қазақ тілі пәні мұғалімдері |
желтоқсан |
Мадақтама, сертификат |
Ұстаздардың деңгейі көтеріледі |
|
|
4. |
Республикалық Төлеген Айбергенов оқуларына қатысу |
Оқушылардың қазақ әдебиеті пәніне деген қызығушылықтарын арттыру |
Қазақ тілі пәні мұғалімдері |
қазан |
хаттама |
Оқушылардың қазақ әдебиеті пәніне деген қызығушылықтарын артады |
|
|
|
Республикалық лингвистикалық олимпиада |
Оқушылардың деңгейін көтеру |
Орыс тілі, ағылшын тілі пәні мұғалімдері |
Желтоқсан |
Хаттама, мадақтама |
Оқушылардың оқуға деген қызығушылықтары артады |
|
|
|
Жалпы білім беретін орта мектеп оқушыларына арналған пәндік олимпиаданы өткізу (қалалық кезеңі)9-11 кл |
Дарынды оқушыларды анықтау |
Бірлестік мүшелері |
желтоқсан |
Хаттама, мадақтама |
Дарынды оқушылар анықталады |
|
|
|
Жалпы білім беретін орта мектеп оқушыларына арналған пәндік олимпиаданы өткізу ( қалалық кезеңі) 5-6, 7-8 кл. |
Дарынды оқушыларды анықтау |
Бірлестік мүшелері |
желтоқсан |
Хаттама, мадақтама |
Дарынды оқушылар анықталады |
|
|
|
-І жартыжылдық бойынша бақылау срездерін алу; |
Оқушылардың жазба сауаттылығын анықтау |
Пән мұғалімдері |
Желтоқсан |
хаттама |
Оқушылардың жазба жұмыстарына талдау жұмсалады |
|
|
|
Тарих пәні мұғалімдері шеберханасын ұйымдастыру (Д.М.Джолдасбаева) |
Тәжірибе алмасу |
Д.М.Джолдасбаева |
Желтоқсан |
Жоспар құрылады |
Қала ұстаздарына тәжірибе тарату |
|
|
|
Қаңтар айы |
||||||
|
5. |
Әдістемелік газет- журналдарға жазылу |
Білімін жетілдіру |
Пән мұғалімдері |
Қаңтар |
|
Мұғалімдердің білімі жетіледі |
|
|
6. |
Гуманитарлық пәндер бірлестігінің отырысын өткізу |
Бірлестіктің І жартыжылдық жұмысы қорытындылау |
Бірлестік мүшелері |
Қаңтар |
хаттама |
Бірлестіктің І жартыжылдық жұмысы қорытындыланады |
|
|
7. |
Мұқағали , Абай және т.б.оқуларына қатысу |
Оқушылардың деңгейін көтеру |
Қазақ тілі пәні мұғалімдері |
Қаңтар |
сертификат |
Оқушылардың қазақ тіліне деген қызығушылықтары артады |
|
|
8. 6 |
«Мың бір мақал, жүз бір жұмбақ» сайысы |
Оқушылардың қазақ тілі пәніне деген қызығушылықтарын арттыру |
Қазақ тілі пәні мұғалімдері |
Қаңтар |
хаттама |
Оқушылардың орыс тілі пәніне деген қызығушылықтарын артады |
|
|
9. |
“Spelling Bee” сайысы |
Оқушылардың ағылшын тіл пәніне деген қызығушылықтарын арттыру |
Ағылшын тілі пәні мұғалімдері |
Қаңтар |
хаттама |
Оқушылардың ағылшын тілі пәніне деген қызығушылықтарын артады |
|
|
10. |
«Тіл мен тарих – ел қазынасы» гуманитарлық пәндер апталығы |
Тәжірибе алмасу |
Бірлестік мүшелері |
қаңтар |
жинақ |
Оқушылардың гуманитарлық пәндерге деген қызығушылықтары артады |
|
|
|
Ақпан айы |
||||||
|
1. |
Лингвистический турнир |
Оқушылардың орыс тілі пәніне деген қызығушылықтарын арттыру |
Орыс тілі пәні мұғалімдері |
Сәуір |
хаттама |
Оқушылардың орыс тілі пәніне деген қызығушылықтарын артады |
|
|
2. 7 |
Әкімшілік бақылау |
Пәндердің берілуін бақылау |
Әкімшілік мүшелері |
Сәуір |
анықтама |
Пәндердің берілуі бақыланады |
|
|
3. |
Тарих пәні мұғалімдері шеберханасын ұйымдастыру (Д.М.Джолдасбаева) |
Тәжірибе алмасу |
Д.М.Джолдасбаева |
Сәуір |
Жоспар құрылады |
Қала ұстаздарына тәжірибе тарату |
|
|
|
Наурыз айы |
|
|||||
|
1. |
Республикалық Мағжан оқулары |
Оқушылардың деңгейін көтеру |
Қазақ тілі пәні мұғалімдері |
Наурыз |
сертификат |
Оқушылардың қазақ тіліне деген қызығушылықтары артады |
|
|
2. |
Гуманитарлық пәндер бірлестігінің отырысын өткізу |
Бірлестіктің ІІІ тоқсан жұмысы қорытындылау |
Бірлестік мүшелері |
Наурыз |
хаттама |
Бірлестіктің ІІІ тоқсан жұмысы қорытындыланады |
|
|
3. |
«Дарын » зерттеу жобалары мен шығармашылық жұмыстары республикалық конкурсы (мектепішілік,облыстық) |
Оқушылардың гуманитарлық пәндерге деген қызығушылықтары арттыру |
Бірлестік мүшелері |
Наурыз |
хаттама |
Оқушылардың гуманитарлық пәндерге деген қызығушылықтары артады |
|
|
4. |
Сәуір айы |
|
|||||
|
5. |
Республикалық Абай оқуларына қатысу |
Оқушылардың қазақ әдебиеті пәніне деген қызығушылықтарын арттыру |
Қазақ тілі пәні мұғалімдері |
|
хаттама |
Оқушылардың қазақ әдебиеті пәніне деген қызығушылықтарын артады |
|
|
6. |
Гуманитарлық пәндер бірлестігінің отырысын өткізу |
Қорытынды емтихан материалдарын дайындау |
Бірлестік мүшелері |
Сәуір |
хаттама |
Қорытынды емтихан материалдары дайындалады |
|
|
7. |
Республикалық «Тарих Ата» олимпиадасына қатысу |
Оқушылардың тарих пәніне деген қызығушылықтарын арттыру |
Тарих пәні мұғалімдері |
|
хаттама |
Оқушылардың тарих пәніне деген қызығушылықтарын артады |
|
|
8. |
Тарих пәні мұғалімдері шеберханасын ұйымдастыру (Д.М.Джолдасбаева) |
Тәжірибе алмасу |
Д.М.Джолдасбаева |
Сәуір |
Жоспар құрылады |
Қала ұстаздарына тәжірибе тарату |
|
|
|
Мамыр айы |
|
|||||
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
«Жас маман -2025» кәсіби байқауына қатысу |
Тәжірибе алмасу |
Жас мамандар |
мамыр |
хаттама |
Жас мамандар тәжірибе алмасады |
|
|
3. |
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілген жұмыстардың нәтижесіне талдау. |
Нәтижені талдау |
Мамыр |
Пән мұғалімдері |
Есеп |
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілген жұмыстары бойынша есеп беріледі. |
|
|
4. |
Дарынды оқушылармен жүргізілген жұмыс бойынша есеп беру |
Жұмысты талдау |
Пән мұғалімдері |
Мамыр |
|
Дарынды оқушылармен жыл бойы жүргізілген жұмыстарды талдау жасалады |
|
|
5. |
Гуманитарлық пәндер бірлестігінің отырысын өткізу |
Бірлестіктің жылдық жұмысы қорытындылау |
Бірлестік мүшелері |
Мамыр |
хаттама |
Бірлестіктің жылдық жұмысы қорытындыланады |
|
|
II |
Әдістемелік бірлестік жұмысы |
||||||
|
1 |
2024-2025 оқу жылындағы бірлестік жұмысына талдау жасау |
Бірлестік жұмысын қорытындылау |
Л.Баймуканова |
тамыз |
Хаттама |
Өткен жылдағы бірлестік жұмысына талдау жасалады |
|
|
2 |
2025-2026 оқу жылына арналған әдістемелік бірлестіктің жылдық жұмыс жоспарын құру, бекіту. |
Бірлестік жұмысының басты мақсаттарын анықтау |
Л. Баймуканова |
тамыз |
Хаттама |
Жаңа оқу жылына бірлестіктің басты бағыттары анықталады |
|
|
3 |
Мұғалімдердің өзекті мәселелері туралы пікірлесу. |
Өзекті мәселелерді анықтау |
Л. Баймуканова |
тамыз |
Хаттама |
Мұғалімдер заман талабына сай мәселелерді анықтайды |
|
|
5 |
Аттестациядан өтетін мұғалімдердің перспективалық жоспарын құру |
Аттестациядан өтетін мұғалімдердің тізімін анықтау |
Л. Баймуканова |
тамыз |
Тізім жасалады |
Мұалімдердің тізімі анықталды |
|
|
6 |
Ашық сабақтар кестесін құру |
Тәжірибе алмасу |
Л. Баймуканова |
тамыз |
Кестесі құрылады |
Бірлестік мүшелерінің сабаққа қатысу кестесі құрылады |
|
|
7 |
Мектепішілік пәндік олимпиада материалдарын дайындау |
Дарынды оқушыларды анықтау |
Бірлестік мүшелері |
қазан |
Тапсырмалар дайындалады |
Дарынды оқушылар анықталады |
|
|
Әдістемелік бірлестік отырыстары |
|||||||
|
1 |
ӘБ№ 1 отырысы - «Құндылықтарға негізделген оқыту» коучинг ( Ермаханова А.Ә, Нурмаганбетова Ш.Т.) -2024-2025 оқу жылындағы бірлестік жұмысына талдау жасау. ҰБТ қорытындысы - 2025-2026 оқу жылында ҚР жалпы білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хатпен танысу. -орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлау жүйесін талдау, ескере отырып жоспарлауды жүргізу КТП –ны бекітуге ұсыну -2025-2026 оқу жылына арналған әдістемелік бірлестіктің жылдық жұмыс жоспарын құру, бекіту. -5-қыркүйек Қазақстан халықтарының тілдер күні мерекесіне арналған жоспар құру, жоспарға сәйкес онлайн жұмыстарға атсалысу. -Элективті курстарының жоспарын талдап бекітуге ұсыну -Бірлестік пәндерінің берілу нормативтік құжаттарымен таныстыру -Ашық сабақтар кестесін құру -Келесі мұғалімдер олимпиадаға қатысатын оқушылар тізімін ұсыну ( Ермаханова А, Нурмагамбетова Ш, Табулдинова А, Джолдасбаева Д, Баймуканова Л, Жайнакова Д, Әмиядинов Ә. ) - Дарынды оқушылармен «Зерде», «Дарын» ғылыми жобалардың тақырыптарын ұсыну (Ермаханова А, Нурмагамбетова Ш, Табулдинова А, Джолдасбаева Д, Баймуканова Л, Жайнакова Д, Әмиядинов Ә, Қыдыралиева, Диярова А, Абишева Н) |
Нұсқау хатпен танысып ОМЖ үлгісін мақұлдау |
Бірлестік жетекшісі
|
тамыз |
хаттама хаттама |
Нұсқау хатта келтірілген өзгешеліктерді ескеріп ОМЖ талқыланады. КТП талданып, кемшіліктері түзетіліп бекітуге ұсынылады |
|
|
3 |
ӘБ №2 - «Мектептегі ағылшын тілі пәнін құндылыққа негіздеп оқыту мен жасанды интеллектіні интеграциялау.» практикумы ( Баймуканова Л.М, Темірбаева Г.Ж.) -І оқу тоқсанының қорытындысы -Алынған тоқсандық бақылау жұмыстарының қорытындысы -5-қыркүйек Қазақстан халықтарының тілдер күні мерекесіне арналған апталықтың жоспарын талдау. |
І тоқсанды қорытындылау |
Пән мұғалімдері |
қараша |
хаттама |
І тоқсан бойынша білім сапасы анықталады |
|
|
4 |
ӘБ №3 -«ЖИ құралдарының көмегімен оқушылардың шығармашылығын дамыту» тақырыбында дөңгелек үстел (Қыдыралиева А.Е, Әбішева Н.Ж.) -ІІ тоқсанның қорытындысы, салыстырмалы талдау - Гуманитарлық пәндер әдістеме бірлестік апталығына жоспарын құру -Бірінші жарты жылдық бойынша ӘБ жұмысын талдау -І жартыжылдық бойынша білім сапасы |
ІІ тоқсанды қорытындылау |
Пән мұғалімдері Бірлестік мүшелері
|
қаңтар |
хаттама |
ІІ тоқсан бойынша білім сапасы анықталады |
|
|
5 |
ӘБ№4 - «ЖИ көмегімен көрнекілік және инфографика дайындау» шеберлік сағаты (Джолдасбаева Д.М, Диярова А.А.) -ІІІ тоқсан бойынша бақылау жұмыстарының қорытындысы -ІІІ тоқсан бойынша білім сапасының көрсеткіштері -9,11 кластардың қорытынды аттестаттауға дайындығы - Гуманитарлық пәндер әдістеме бірлестік апталығын талдау |
ІІІ тоқсанды қорытындылау |
Пән мұғалімдері Бірлестік мүшелері Пән мұғалімдері |
наурыз |
хаттама |
ІІІ тоқсан бойынша білім сапасы анықталады |
|
|
6 |
ӘБ№5 -Мемлекеттік емтихандар материалдарын бекітуге ұсыну
|
Мемлекеттік емтихан материалдарын талдау |
Орыс тілі пәнінің мұғалімдері Бірлестік жетекшісі |
сәуір |
хаттама |
Мемлекеттік емтихандар материалдары бекиді |
|
|
7 |
ӘБ№6 -Пәндер бойынша құндылықтарға бағытталған сабақ жоспарларын талдау (Табулдинова А.М, Әмиядинов Ә.Т.) -ӘБ жұмысын қорытындылау -2026-2027 оқу жылына арналған жұмыс жоспарының жобасын талдау. -Бірлестік мүшелерінің жұмыстарының талдауы -Элективті курс бағдарламаларын талдауы |
|
Бірлестік мүшелері
|
мамыр |
хаттама |
Ә.Б. жұмысы қорытындыланады |
|
|
IV |
Өз білімін жетілдіру |
||||||
|
1 |
Өзіндік білімін көтеру жоспарын құрып, бекітуге ұсыну |
Өз білімін көтеру жоспарын құру |
Бірлестік мүшелері |
тамыз |
жоспар |
Өзіндік білімін көтеру жоспары құрылады |
|
|
2 |
Қалалық, облыстық, семинарларға, конференцияларға қатынасу |
Білімін жетілдіру |
Бірлестік мүшелері |
Жыл бойы |
сертификат |
Мұғалімдердің білімі жетіледі |
|
|
3 |
Білім жетілдіру курстарына бару |
Білімін жетілдіру |
Бірлестік мүшелері |
Жыл бойы |
сертификат |
Мұғалімдердің білімі жетіледі |
|
|
4 |
Әдістемелік газет- журналдарға жазылу |
Білімін жетілдіру |
Пән мұғалімдері |
Желтоқсан |
|
Мұғалімдердің білімі жетіледі |
|
|
V |
Дарынды балалармен жұмыс |
||||||
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыстың жоспарын құру, бекіту. |
Жоспар құру |
Пән мұғалімдері |
Тамыз |
жоспар |
Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс жоспары құрылады |
|
|
3 |
Дарынды балалармен психологиялық тренингтер ұйымдастыру. |
Психологиялық релаксация жасау |
Психолог Пән мұғалімдері |
Жыл бойы |
|
Оқушыларға психологиялық релаксация ұйымдастырылады |
|
|
4 |
Дарынды оқушыларды қалалық, облыстық, байқаулар мен сайыстарға қатынастыру. |
Білімдерін жетілдіру |
Пән мұғалімдері |
Жыл бойы |
нәтиже |
Оқушыларды түрлі жарыстарға қатыстырып нәтижеге қол жеткізеді |
|
|
5 |
Оқушыларды ҚҒА дайындау мақсатында тақырыптарын бекіту, және қатыстыру. |
Білімдерін жетілдіру |
Пән мұғалімдері |
Желтоқсан Наурыз |
нәтиже |
Оқушыларды түрлі жарыстарға қатыстырып нәтижеге қол жеткізеді |
|
|
6 |
Дарынды оқушылармен жүргізілген жұмыс бойынша есеп беру |
Жұмысты талдау |
Пән мұғалімдері |
Мамыр |
|
Дарынды оқушылармен жыл бойы жүргізілген жұмыстарды талдау жасалады |
|
|
VI |
Аттестациялық жұмыс |
||||||
|
1 |
Аттестациядан өтетін мұғалімдерді анықтау. |
Мұғалімдерді анықтау |
Л.Баймуканова |
Қыркүйек |
Тізім жасалады |
Аттестациядан өтетін мұғалімдердің тізімдері жасалады. |
|
|
2 |
Құжаттарын дайындау жұмыстарына бағыт беру |
Бағыт беру |
Л.Баймуканова |
Қазан |
Құжаттар жиналады |
Аттестациядан өтетін мұғалімдерге құжаттар тізімі таныстырылады |
|
|
3 |
Мқғалімдердің облыстық, республикалық газет-журналдарға мақалаларын, ашық сабақтарын жіберу жұмыстарын ұйымдастыру |
Тәжірибе алмасу |
мұғалімдер |
Жыл бойы |
Басылым |
Мұғалімдердің жұмыстары баспада жарияланады |
|
|
4 |
І жарты жылдықта атқарған жұмыстарын қорытындылау |
Жұмысты қорытындылу |
Пән мұғалімдері |
Желтоқсан |
хаттама |
Мұғалімдердің жұмыстары қорытындыланады |
|
|
5 |
Аттесталатын мұғалімдердің сабақтары. |
Тәжірибе алмасу |
мұғалімдер |
Қаңтар |
хаттама |
Мұғалімдердің үздік сабақтары көрсетіледі |
|
|
6 |
Аттесталатын мұғалімдердің портфолиясын тексеру. |
Портфолио дайындау |
мұғалімдер |
Ақпан |
портфолио |
Мұғалімдердің портфолиолиосының әзірлігі тексеріледі |
|
|
7 |
Қалалық аттестаттау комияссиясының отырысына мұғалімдердің іс-құжаттарын ұсыну. |
Құжаттар ұсыну |
мұғалімдер |
Наурыз |
анықтама |
Мұғалімдердің құжаттары ұсынылады |
|
|
8 |
Атестаттау комиссиясының отырысы. |
Құжаттарды тексеру |
әкімшілік |
мамыр |
хаттама |
Мұғалімдердің құжаттары тексеріледі |
|
|
VII |
Мектепішілік бақылаулар |
||||||
|
1 |
Оқу жылының басында нөлдік бақылау диктанттарын алу, сараптама жасау. |
Сараптама жасау |
Қыркүйек |
Пән мұғалімдері |
анықтама |
Оқушылардың жазба сауаттылығы тексеріліп қорытындыланады |
|
|
2 |
Тоқсан соңындағы бақылау жұмыстары.(орыс тілі диктант, ағылшын тілі тест) |
Оқушылардың сауатын тексеру |
Қазан |
Пән мұғалімдері |
хаттама |
Оқушылардың жазба сауаттылығы тексеріліп қорытындыланады |
|
|
3 |
Қазан 3-4 кластарда дәптердің тексерілу жағдайы |
Оқушылардың сауатын тексеру |
Қараша |
Бірлестік жетекшісі |
анықтама |
Оқушылардың жазба сауаттылығы тексеріліп қорытындыланады |
|
|
4 |
Оқушылардың оқу техникасын тексеру. |
Оқушылардың оқу техникасын тексеру |
Желтоқсан |
ДОІЖО |
анықтама |
Оқушылардың оқу сауаттылығын тексеріледі. |
|
|
5 |
5-9 кластарда дәптердің тексерілу жағдайы. |
Оқушылардың сауатын тексеру |
Ақпан |
Бірлестік жетекшісі |
анықтама |
Оқушылардың жазба сауаттылығы тексеріліп қорытындыланады |
|
|
6 |
Тоқсан соңындағы бақылау жұмыстары. |
Оқушылардың білімін тексеру |
наурыз |
Пән мұғалімдері |
хаттама |
Оқушылардың тоқсан соңындағы білімін тексеріледі |
|
|
7 |
Оқушылардың оқу техникасын тексеру |
Оқушылардың оқу техникасын тексеру |
сәуір |
ДОІЖО |
анықтама |
Оқушылардың оқу сауаттылығын тексеру |
|
|
8 |
Мектепішілік бақылау жұмыстарының қорытындысы. |
Оқушылардың білім сапасын анықтау |
мамыр |
Бірлестік жетекшісі |
хаттама |
Оқушылардың білім деңгейін қорытындыланады. |
|
|
9 |
Әкімшілік бақылау |
Пәндердің берілуін бақылау |
ақпан |
Әкімшілік мүшелері |
анықтама |
Пәндердің берілуі бақыланады |
|
|
VIII |
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс |
||||||
|
1 |
Үлгерімі төмен оқушыларды анықтау, тізімін құру, жұмыс жоспарын жасау. Ұсынылатын жұмыстарды жинақтау. |
Үлгерімі төмен оқушыларды анықтау |
қыркүйек |
Мұғалімдер |
Тізім жасалады |
Үлгерімі төмен оқушыларды анықтап жұмыс жасау жоспары анықталады. |
|
|
2 |
Қосымша сабақ беруді ұйымастыру |
Білімді көтеру |
Жыл бойы |
Пән мұғалімдері |
Сабақ кестесі |
Үлгерімі төмен оқушылардың білімдерін көтеріледі. |
|
|
3 |
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілген жұмыстарға жартыжылдық талдау |
Талдау жасау |
Желтоқсан |
Мұғалімдер |
Есеп |
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілген жұмыстарға талдау жасалып қорытындыланады. |
|
|
4 |
Үлгерімі төмен оқушылардын ата- аналарымен байланыс орнату. |
Оқушылардың ата-аналармен байланыс орнату |
Жыл бойы |
Пән мұғалімдері |
анықтама |
Үлгерімі төмен оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалау қолға алынады. |
|
|
5 |
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілген жұмыстардың нәтижесіне талдау. |
Нәтижені талдау |
Мамыр |
Пән мұғалімдері |
Есеп |
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілген жұмыстары бойынша есеп беріледі. |
|






