Мақсаты: Оқушыларды емтихан кезінде өзін-өзі дұрыс басқаруға, уайым мен қобалжуды жеңуге, өз білімін сенімді және тиімді көрсетуге үйрету.
Қатысушылар: 11 класс білім алушылары
Емтихан-оқушының білім деңгейін, дағдысын және ойлау қабілетін бағалаудың маңызды кезеңі. Емтихан кезінде оқушының іс-әрекеті бірнеше кезеңнен тұрады:
Дайындық кезеңі: Оқушы емтихан алдында материалды қайталап, өзіне сенімді болуға тырысады. Уақытты дұрыс жоспарлау, ұйқы мен демалыс тәртібін сақтау маңызды.
Психологиялық дайындық:
- Өз-өзіне сенімділік пен тыныштық сақтау керек. Терең тыныс алу, оң ой қалыптастыру, «мен қолымнан бәрі келеді» деген сенім көмектеседі.
- Емтихан барысындағы іс-әрекет:
- Нұсқаулықты мұқият оқу;
- Уақытты дұрыс бөлу;
- Алдымен жеңіл сұрақтардан бастау;
- Қиын тапсырмаларда сабыр сақтау.
- Емтиханнан кейінгі кезең:
- Өз іс-әрекетіне талдау жасап, тәжірибе жинақтау.
Мандала әдісі: Оқушылардың ішкі жан дүниесін үйлестіру, эмоциялық тұрақтылықты дамыту және өзін-өзі тануға мүмкіндік беру.
Қосымша түрде:
- Шығармашылық ойлау мен қиялды дамыту;
- Ішкі күйзеліс пен уайымды жеңілдету;
- Зейінді, шыдамдылық пен ұқыптылықты арттыру;
- Өз эмоциясын бейнелеу арқылы ішкі тепе-теңдікке жетуге көмектесу.
Қорытынды:
Емтихандағы табыстың кілті-жүйелі дайындық, өзін-өзі басқару және сабырлылық.
https://sh45-aktobe.edu.kz/kz/t-rbie-zh-mysy/mekteptegi-psihologiya/231-emtikhanda-y-is-reket-ys-asha-d-ris.html#sigFreeId34c39d3ac3






