ТҮСІНІК  ХАТ
«Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы», ҚР Білім және ғылым министрінің 2020 ж. 6 сәуірдегі №130 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 2025 ж.  30 сәуірдегі №92 бұйрығына сәйкес.

Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметтің міндеттері:
1) Оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму жағдайын психологиялық-педагогикалық талдау, негізгі проблемалар мен олардың туындау себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;
2) оқу процесінде баланың психологиялық-педагогикалық мәртебесін және оның психологиялық даму динамикасын мониторингтеу; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу қызметін дараландыруға жәрдемдесу;
3) білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту нәтижелеріне қойылатын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын орындауға жәрдемдесу болып табылады;
4) әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулық проблемаларын еңсеруге және деструктивті мінез-құлық нысандарының алдын алуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді бейімдеу, оқыту және тәрбиелеу қиындықтарына бағытталған жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;
5) жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді түрде беру арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілердің бойында өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге әмбебап оқу дағдыларын қалыптастыру мен қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу болып табылады;
6) білім беру процесіне қатысушыларға, олардың жеке құқықтарына қысым жасамай, өзара көмек, эмпатия, жауапкершілік, өзіне сенімділік, шешім қабылдау қабілеті, белсенді әлеуметтік өзара іс-қимыл қағидаттарын тәрбиелеу мен қалыптастыруға жәрдемдесу болып табылады;
7) Білім беру ұйымының психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік қолдау саласындағы ғылыми және практикаға бағдарланған жетістіктерін тарату және практикаға енгізу болып табылады;
8) білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке мүмкіндіктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оларды әлеуметтендірудің тиімді жағдайларын жасау үшін білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу көрсететін педагогтер мен мамандардың пәнаралық, командалық өзара іс-қимылын қамтамасыз ету;
9) білім беру ұйымының алқалы органдарымен және білім беру, денсаулық сақтау, халықты әлеуметтік қорғау, Ішкі істер мүдделі органдарымен өзара іс-қимыл жасау болып табылады.


р/с Іс-шаралар Жұмыстың бағыттары Нысаналы топ Орындау мерзімі Орындалу
нысаны Жауаптылар Орындалуы туралы белгі
І.  Диагностикалау 
1 Д. Стотт бақылау картасы (анықталған оқушыларға) Диагностика 1-11 кл Қажеттіліке байланысты.
 Білім алушылардың мазасыздығын анықтау, бақылау. Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова Хаттама №
2 «Буллинг» сауалнамасы Диагностика 5-11 кл Қыркүйек Білім алушылар  арасында  қорлаудың таралуы мен ерекшелігін анықтау. Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова Хаттама №
ҚББ есеп
3 «Симаго» баланың мектепке дайындығын анықтау тесті Диагностика 1 кл Қыркүйек
 Оқушылардың мектепке дайындығын анықтауда профилактикалық жұмыс Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
 Хаттама №
ҚББ есеп
4 «Алғашқы психологиялық бақылау» әңгімелесу Диагностика 1 кл Қыркүйек
 Оқушының психологиялық дамуын анықтауда профилактикалық жұмыс Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова Хаттама №
ҚББ есеп
5 «5 сынып оқушыларының» зерттеу үшін сауалнама Диагностика 5 кл 1-тоқсан Қыркүйек-қазан 5 сынып оқушыларының бейімделуін анықтау. Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
 Хаттама №
ҚББ есеп
6 Оқу мотивациясы деңгейін бағалау (Н.Г.Лусканова сауалнамасы) Диагностика 5-10 кл 1-тоқсан Қыркүйек-қазан 5,10  сынып оқушыларының бейімделуін анықтау. Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
 Хаттама №
ҚББ есеп
7 «Дасс» сауалнамасы Диагностика 8-11 кл Қазан Мазасыздық, стресс, депрессия анықтау Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
 Хаттама №
ҚББ есеп
8 Е.Климов тесті Диагностика 11 кл Қазан Оқушылардың кәсіби ерекшеліктерін бағалау үшін профилактикалық жұмыс Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова Хаттама №
ҚББ есеп
9 А.Е.Голомштоктың “Қызығушылық картасы” әдістемесі Диагностика 9 кл Қазан Оқушылардың кәсіби бағыт-бағдарын анықтауда профилактикалық жұмыс Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова Хаттама № 


10 «Филипстің мектептегі мазасыздықты» анықтауға арналған  тесті Диагностика 5-7 кл II тоқсан
қараша Мазасыздық деңгейі жоғары оқушылармен профилактикалық жұмыс Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова Хаттама №
ҚББ есеп
11 «Өркен» әзірлеген зорлық-зомбылықты анықтау бойынша экспресс сауалнама Диагностика 2-4 кл
5-11 кл Қараша Білім алушылардың  өміріндегі зорлық-зомбылықтың қай салаларында бар екенін анықтау Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова Хаттама №
ҚББ есеп
12 «Өмірге төзімділік» тесті (Д.Леонтьевтің бейімделуіндегі С.Мадди тесті) Диагностика Педагогтерге Қаңтар Педагогтердің төзімділікті анықтау Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова Хаттама №
ҚББ есеп
13 «Айзенк» өзін-өзі бағалау тесті Диагностика 8-11 кл Ақпан Агрессия деңгейі жоғары оқушылармен профилактикалық жұмыс Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
 Хаттама №
ҚББ есеп
14 «Жалғыздық» сауалнамасы (С.Г.Корчагина) Диагностика 5-7 кл Наурыз Жалғыздықты сезіну шкаласын анықтау Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
 Хаттама №
ҚББ есеп
15 Балалардағы суицид қауіпінің болжамды кестесі (А.Н.Волкова) Диагностика 1-11 кл Қажеттіліке байланысты.
Карталар мен кестелерді класс жетекшілер толтырады (қосымша ақпарат қажет болған жағдайда мобильді топтың мүшелерінен сұрау арқылы) Балалардағы суицид қауіпінің болжамды анықтау Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
 Хаттама №
ҚББ есеп
16 Графикалық диктант Диагностика 2-3 кл 3 тоқсан 
Қаңтар Оқушылардың графикалық санау жүйесін, сандардың аталуы мен жазылу тәсілін анықтау Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова Хаттама 
ҚББ есеп
17 «Болмаған жануар» проективті әдістемесі, Бектің үмітсіздік шкаласы Диагностика 10-11 кл Жеке консультация  (қажеттілікке байланысты Адамның жеке тұлғасын, оның көңіл-күйін, сезімдерін, уайымдарын, қарым-қатынасын көру, зерттеу. Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова Хаттама 
ҚББ есеп
18
 Аяқталмаған сөйлемдер әдістмесі Диагностика 3-11 кл Жеке консультация  (қажеттілікке байланысты Адамның жеке тұлғасын, оның көңіл-күйін, сезімдерін, уайымдарын, қарым-қатынасын көру, зерттеу. Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова Хаттама 
ҚББ есеп
19 «Отбасы суреті» проективті әдістемесі Диагностика 1-4 кл Жеке консультация  (қажеттілікке байланысты Адамның жеке тұлғасын, оның көңіл-күйін, сезімдерін, уайымдарын, қарым-қатынасын көру, зерттеу. Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова Хаттама 
ҚББ есеп
20 «Жаңбыр астындағы адам» жобалау әдістемесі Диагностика 5-9 кл Қажеттіліке байланысты. Адамның жеке тұлғасын, оның көңіл-күйін, сезімдерін, уайымдарын, қарым-қатынасын көру, зерттеу. Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова Хаттама 
ҚББ есеп
21 Э.Ф.Замбацавич әдістемесі Диагностика 4-кл Сәуір Білім алушылардың біліктілік деңгейлерін зерттеуде профилактикалық жұмыс Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
 Хаттама  №
ҚББ есеп
22 «Менің класым» суреттік тесті
 Диагностика 4-кл 4- тоқсан
Сәуір  Оқушылардың өз кластарында орындарын айқындайтын, ұжымдағы ахуалды анықтауға бағытталған әдістеме. Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
 Хаттама №

                                                                                                ІІ. Түзету- дамыту жұмысы
1 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы ұсынған 1-11 класс

 Жыл бойы

 Білім беру ұйымдарының білім алушылары арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бағдарламасы бойынша профилактикалық жұмыс Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарлары 
Педагог-психолог
Класс жетекшілері
Тәрбие бөлімі
 Хаттама №
2 «Следопыт» психологиялық ойын Түзету-дамыту 5 кластар Қазан 5 класс оқушыларының бейімделуіне көмектесу Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
 Хаттама №
3 «Жақсы көңіл – күй жан тыныштығы» атты ұстаздарға арналған тимбилдинг Түзету-дамыту Пед ұжым Қазан-Қараша Мұғалімдердің өз-өздеріне сенімділіктерін арттыру, бір-бірімен қарым-қатынастарын жақсарта отырып, психологиялық көмек көрсету. Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова

 Хаттама №
4 “Емтиханғы іс- әрекет” қысқаша дәріс Түзету-дамыту 11 кл Қараша Емтиханға дайындалудың тиімді жолдарын көрсету Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова Хаттама №
6 “Стрестен қалай арылуға керек?” сабақ Түзету-дамыту 11 кл Ақпан Оқушыларды күйзеліске қарсы тұра алуға дағдыландыру Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
Класс жетекшілер Хаттама №
7 «Қарым – қатынас жарастығы» атты ұстаздармен  тренинг  Түзету-дамыту Пед ұжым Наурыз Мұғалімдердің өз-өздеріне сенімділіктерін арттыру, бір-бірімен қарым-қатынастарын жақсарта отырып, психологиялық көрсету. Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
 Хаттама №
8 «Түстер» күні Түзету-дамыту 1-4 класс Сәуір Жақсы көңіл-күй  Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
 Хаттама №
9 «Спорттық көңілді старттар» күні Түзету-дамыту 5-8 класс  Сәуір Командалық ойындар арқылы бір-біріне қолдау көрсетуді үйренеді.  Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
 Хаттама №
10 «Мамандықтар күні» мектепішілік акциясы Түзету-дамыту 9-11 класс Сәуір Оқушылардың танымдық, креативтілік қабілетін дамыту, жағымды көңіл-күй сыйлау Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
 Хаттама №
11 “Ата-анаға хат” эссе жазу Түзету-дамыту 11 кл Сәуір Ата-анаға ризашылықтарын, алғыстарын білдіру, өз-өздерінің сенімділіктерін қалыптастыру. Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
 Хаттама №
12 “Сапарың сәтті болсын!” психологиялық қолдау шарасы Түзету-дамыту 11 кл Мамыр Оқушылардың эмоциялық көңіл-күйлерін жақсарту, ойларын ашу, өмірге деген жағымды көзқарастарын қалыптастыру Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
 
Хаттама №
III. Профилактика және психологиялық ағарту
1 «Сенім» телефоны, «сенім» жәшігі туралы ақпарат беру. Профилактика  
1-11 кл  
Қыркүйек Оқушылар мен ата-аналарға, ұстаздарға. (әлеуметтік желіде жариялау) Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
жетекшілері Есеп ҚББ тоқсан сайын
2 ҰБТ-ге дайындық стартегиясы Профилактика 11 класс Қыркүйек Емтиханға дайындық кезінде психологиялық қолдау Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова Хаттама №

3 «Құқық бұзушылықтың алдын-алу бойынша» отырыс (мобильді топ) 
Профилактика 
6-11 класс 
Қазан Оқушыларға дәріс, кездесу. Тәрбие бөлімі
Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
Класс жетекшілері
Әлеуметтік педагог Хаттама №
4 Лудомания - қоғам дерті. Профилактика 8-11 класс Қазан Оқушыларға дәріс, кездесу. Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
 Хаттама №
5 «Буллинг: анықтау, алдын – алу, болдырмау» психологиялық сабақ Профилактика 5-6 класс Қараша Оқушыларға дәріс, презентация, видеоролик Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
Класс жетекшілері Хаттама №
6 «Баланы қорлау-қоғам қасіреті»  Профилактика 6-8класс
 Желтоқсан «Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ», «Жасөспірімдерге қатысты зорлық-зомбылықтың алдын алу жолдары» тақырыптарында дәріс презентациялар Тәрбие бөлімі
Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
Класс жетекшілері
 Хаттама №
7 №3 сабақ. «Буллинг, кибербуллинг» дегеніміз не? психологиялық сабақ Профилактика 1-4 класс Желтоқсан  Оқушыларға дәріс, презентация, видеоролик Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова Хаттама №
8  Буллингтің алдын – алу: Достық, Бірлік, Татулық» тақырыбындағы психологиялық сабақ. Профилактика 8-9 класс Желтоқсан Оқушыларға дәріс, презентация, видеоролик Тәрбие бөлімі
Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
Класс жетекшілері Хаттама №
9 «Ерте жүктілік немен қауіпті?» кездесу  Профилактика 7-11 класс қыз балалары Қаңтар «Жыныстық қатынастан берілетін аурулар, жүктілікті болдырмау, контрацепция жолдары», «Ерте жүктіліктің салдары» тақырыбында кездесулер Тәрбие бөлімі
Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
Класс жетекшілері
Гинеколог мамандар Хаттама№
10 Дәріс сабақ Профилактика 9-11 класс Наурыз «Виртуалды әлемдегі менің бейсанам» желідегі сауаттылықты арттыру  Тәрбие бөлімі
Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
Класс жетекшілері Хаттама №
11 «Мамандық-өмір таңдауы» тренинг Профилактика 9  кл Сәуір Оқушыларға мамандық таңдауда олардың негізгі түрлері, класификациясы, белгілері, мамандық тобы, таңдау әдістері туралы білімдерін, түсініктерін кеңейте отырып, мамандықтарға деген ынта-ықыласын, қызығушылықтарын арттыру. Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
 Хаттама №
12 Есеп беру Профилактика 1-11 класс Мамыр «Сенім» телефоны, «сенім» жәшігі туралы ақпарат беру Тәрбие бөлімі
Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
Класс жетекшілері Хаттама №
IV. Консультация беру
1 Білім алушы 
Педагог  Диагностика қорытындысы бойынша жартылай құрылымдық сұхбат; сұраныс бойынша    1-11кл Жыл бойы Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова Кеңес беру журналына тіркеу (электронды журналға)
2 Ата-ана
 Диагностика қорытындысы бойынша; Мобильді топтың  шешімі бойынша. 1-11 кл Жыл бойы Тәрбие бөлімі
Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
Класс жетекшілері
Әлеуметтік педагог Кеңес беру журналына тіркеу (электронды журналға)
3 Педагог  Диагностика қорытындысы бойынша; Сұраныс бойынша   1-11кл  Жыл бойы Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова Кеңес беру журналына тіркеу (электронды журналға)
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмысы
1 Әдістемелік күн


аптаның бейсенбі күні психологиялық қызметтің әдістемелік күні  Тақырыбы
мақсаты   

Жыл бойы  

Нәтиже  Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
 

2 - Ұйымдастыру жұмысы: класс тізімдерін жинақтау.
 1-класс оқушыларының бақылау картасын әзірлеу
Ата-анадан келісім парағын алу.
Ата-аналар туралы мәліметтерді толықтыру.
Мінез-құлқында мәселелері бар кіші буын оқушыларына тренингтік сабақтарды әзірлеу және өткізу.
Семинарға қатысу. Әдістемелік құралдар жинақтау.
Мұғалімдер, оқушылар, ата-аналармен ұйымдастырған жұмыстардың нәтижелерін талдау, қорытындылау. Жыл бойы Тәрбие бөлімі
Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова
Класс жетекшілері
 
VI. Жыл бойынша психологиялық қызметтің жартыжылдық және жылдық қызметі туралы талдамалық есептер
1 Жарты жылдық есеп 
Жылдық есеп  SWOT-талдау Психоло-гиялық қызмет Тоқсандық  Педагог-психолог:
А.А.Жумаханова Есеп
ҚББ
2 Педагогикалық-психологиялық консилиум   («Қауіпті топ» бойынша моб.топ отырысы қорытындысы);
 « 1 кл., 5 кл., 10кл., бейімделу қиындығы» бойынша қорытынды; 
тоқсандық және  жоспардан тыс «Қауіпті топ» бойынша моб.топ қорытындысы
Ерекше назар мен  оқытуды талап ететін білім алушыларға психологиялық қолдау  (тоқсандық) көрсету нәтижесі бойынша  ППҚҚ   1-тоқсан , 1-апта  

1 тоқсан  Жоспарлы түрде   
Жоспарлы түрде    Директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлар:
С.С.Махашова
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары:
Қ.Б.Куркембаева
Ә.Т.Әмиядинов
Педагог-психолог:                                                                                                                        
А.А.Жумаханова
Класс жетекшілері